In deze algemene voorwaarden leggen wij uit welke afspraken gelden als jij als Klant een Bestelling bij World of Street Food plaatst. Met het plaatsen van een Bestelling stem je dus expliciet in met deze schriftelijke afspraken. Deze algemene voorwaarden gelden alleen voor onze Services.
DEFINITIES
- "Bestelling": een bestelling van de Klant bij Thuis met Daalder.
- "Bezorgdag": iedere dag waarop de Gerechten bezorgd kunnen worden.
- "Bezorggebied": het gebied waarin de Bestellingen bezorgd kunnen worden.
- “SOUS”: SOUS
- "Klant": een natuurlijk persoon of rechtspersoon die een Bestelling plaats via Thuis met Daalder.
- "Aanbod: het productaanbod van Thuis met Daalder dat door de Klant kan worden besteld.
- "Overeenkomst": de overeenkomst die tot stand komt tussen de Klant en Thuis met Daalder ten aanzien van de Services.
- "Services": de commerciële diensten en/of werkzaamheden die door Thuis met Daalder worden aangeboden aan de Klant zoals beschreven in deze algemene voorwaarden.
- "Website": het online platform van Thuis met Daalder waar Bestellingen geplaatst kunnen worden.
- "Thuis met Daalder": handelend voor zichzelf en namens elke rechtspersoon of persoon die direct of indirect, controleert, wordt gecontroleerd door of onder de gemeenschappelijke controle valt van World of Street Food.
1. WIE ZIJN WIJ?
Met Thuis met Daalder bereid je thuis onder begeleiding van sterrenchef Dennis Huwaë een onvergetelijk diner.
Onze contactgegevens zijn:
DarkKitchenXL (DaalderDarkKitchen BV)
dr. A. Kuyperlaan 3
1402 SB Bussum
085-7600298
KvK: 83205349
BTW: NL862768950B01
E-mail: info@darkkitchenxl.com
2. WAT DOEN WIJ?
Wij bieden jou als Klant via onze website heerlijk vers bereide dinerboxen aan met wereldgerechten die vervolgens met aandacht en zorg bij jou bezorgd worden via SOUS.
3. AANBOD
Thuis met Daalder publiceert op de website het aanbod en de prijzen. Thuis met Daalder kan niet garanderen dat alle bestellingen vrij zijn van allergenen.
4. OVEREENKOMST
Na het plaatsen van jouw bestelling komt er tussen jou als klant en Thuis met Daalder een Overeenkomst tot stand. Wij sturen je per e-mail een bevestiging van de Bestelling.
Je bent verantwoordelijk voor het betalen van de kosten van de Bestelling en de bijbehorende bezorgkosten; ook wanneer je de Bestelling voor iemand anders hebt gedaan.
De Bestelling kan alleen door Thuis met Daalder worden uitgevoerd als jij correcte en volledige contact- en adresgegevens verstrekt bij het plaatsen van de Bestelling.
In verband met informatie over de status van je Bestelling, dien je als Klant na het plaatsen van de Bestelling telefonisch of per e-mail bereikbaar te zijn voor zowel Thuis met Daalder als SOUS.
Je dient als Klant aanwezig te zijn op het aangegeven bezorgadres om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen.
Bij aflevering van de Bestelling kan SOUS vragen om identificatie als de Bestelling alcoholische producten of andere producten met een leeftijdslimiet bevat. Als je je niet adequaat kan identificeren of niet voldoet aan de minimum leeftijdseisen, kan Thuis met Daalder weigeren de Bestelling te leveren. In dat geval kunnen helaas annuleringskosten in rekening worden gebracht.
5. PRIJZEN, BETALING EN AANBIEDINGEN
Alle prijzen zijn inclusief btw. Je bevestigt dat je van onze Services gebruik maakt voor persoonlijke en niet-commerciële doeleinden.
Betaling geschiedt rechtstreeks aan Thuis met Daalder.
6. BESCHIKBAARHEID VAN DE SERVICES
SOUS heeft een bepaald Bezorggebied. Dit Bezorggebied kan op elk moment worden gewijzigd als gevolg van factoren zoals weersomstandigheden.
7. ANNULERING
Door een gast:
Na een geslaagde betaling is een order definitief geplaatst bij Thuis met Daalder.
Wegens de bederfelijkheid van het aanbod geldt dat bestellingen uiterlijk twee dagen voor de dag van bezorgen of afhalen kunnen worden geannuleerd en/of worden gewijzigd.
Voor een annulering van een order brengt Thuis met Daalder €12,50 in rekening. Annuleren en/of wijzigen van bestellingen binnen twee dagen voor de dag van bezorgen of afhalen is niet mogelijk.
Door World of Street Food:
World of Street Food heeft het recht de Bestelling te annuleren: i) als een Klant zich niet aan de afspraken houdt van deze algemene voorwaarden, ii) als het Aanbod niet meer beschikbaar is, iii) een Klant een incorrect of onbereikbaar telefoonnummer of andere contactgegevens heeft opgegeven, iv) in geval van overmacht.
8. ONZE VERANTWOORDELIJKHEID VOOR SCHADE DIE JE LIJDT
Thuis met Daalder biedt een hoge kwaliteit Aanbod aan en is hiervoor dan ook verantwoordelijk. Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade die je als Klant lijdt door het overtreden van de afspraken van deze algemene voorwaarden, of als gevolg van fouten in hardware of software of technische mankementen t.a.v. de Website of andere factoren die compleet buiten onze macht om liggen.
9. GEGEVENSBESCHERMING
Wij verwerken je persoonsgegevens overeenkomstig ons privacy statement.
10. KLACHTAFWIKKELING
Iedere klacht met betrekking tot het Aanbod en de Services van Thuis met Daalder moeten worden ingediend bij SOUS. Zij zullen je klacht zo spoedig mogelijk behandelen en doen hun best je klacht binnen twee weken na ontvangst te behandelen.
11. OVERIGE BEPALINGEN
Wij kunnen deze algemene voorwaarden van tijd tot tijd wijzigen. Deze wijzigingen kunnen van invloed zijn op je rechten in verband met onze services.
Wijzigingen in de algemene voorwaarden zullen niet van invloed zijn op Bestellingen als wij daarover al een bevestiging hebben gestuurd.
Deze algemene voorwaarden worden beheerst door Nederlands recht en je kunt bij een geschil met ons een proces beginnen bij de rechtbank van je woonplaats.